Astfel, Volkswagen (detinatorul brandului Audi) va lansa in mai pe piata din Rusia un model Q7 V12 cu exterior in doua culori, al carui pret a fost stabilit la 285.000 de dolari, in timp ce Audi va comercializa R8 V10 in Emiratele Arabe Unite cu 136.000 de dolari.
VW intentioneaza sa lanseze editii speciale si pentru pietele din Statele Unite si Marea Britanie.
Modelul Q7 in doua culori, vine dupa ce anul trecut Audi a vandut 450 de unitati TT in editie alb-negru pe piata din China. Pentru a fost de 54.000 de euro.
La randul sau, BMW a lansat editii speciale pentru mai multe tari in parte pentru a-si creste vanzarile. De exemplu, in 2010 producatorul german a lansat M3 Tiger pentru China si un model aniversar seria 7 pentru Oman.
„Editiile speciale ii determina pe consumatori sa constientizeze un brand pe care initial nu il luau in considerare”, a spus Stefan Bratzel, director in cadrul Center of Automotive Management.
Audi va limita productia modelului Q7 V12 in doua culori (Phantom Black si Black Velvet) la 555 unitati, in timp ce VW va lansa doar 40 de masini R8 V10.
Audi intentioneaza sa investeasca pana in 2015 11.6 miliarde de euro in construirea de noi fabrici, produse si tehnologii.
Producatorul auto vrea sa isi majoreze vanzarile in 2011 cu peste 10% pana la 1,2 milioane de masini, potrivit sursei mentionate.