Cu toate ca de aproape opt ani la uzina din Campulung Muscel nu s-a mai asamblat niciun model ARO nou, pretul acestora la mana a doua nu a fost influentat deloc intr-un sens negativ, ci mai mult, gradul de exclusivism al masinilor a crescut si implicit si pretul masinilor inca in functiune, relateaza ZF.ro.
Spre exemplu, un ARO 243 din 2002, cu motor diesel Andoria produs la Brasov, de 2,5 litri costa 8.000 de euro, adica aproape cat un Duster de baza cu vechime sub un an.
In cazul in care se gaseste un model Aro cu motor diesel Toyota sau Peugeot, preturile acestora pot urca chiar si la peste 10-15.000 de euro, in conditiile in care multe dintre acestea au fost realizate special pe comanda. Pe de alta parte, in cazul unui model „de serie”, exista si masini cu preturi de aproximativ 1.000 de euro, dar fabricate inainte de 2000 si in mare parte cu motoare romanesti fie diesel produse la Brasov, fie de la Dacia in cazul modelelor Aro 10.