Dupa ce Dacia a reusit sa faca senzatie si sa se claseze pe locul al doilea in 2009 in studiul Car 360 TNS Sofres, care masoara atasamentul clientilor fata de marcile auto, producatorul roman recidiveaza in 2010 in studiul realizat de cea mai importanta companie de cercetari sociologice din Franta. Conform rezultatelor editiei 2010 a studiului Car 360?, Dacia se mentine pe pozitia a doua in clasament, singurul producator de care clientii s-au atasat mai mult in Franta fiind Audi.
Dacia a reusit sa se claseze, astfel, in topul marcilor despre care cercetatorii TNS Sofres declara ca sunt cel mai bine notate de clienti cand vine vorba satisfactiei post-cumparare. In acest top se afla sase marci (Audi, Dacia, Mercedes, Honda, BMW si Skoda), indicele de satisfactie a clientilor fiind, in aceste cazuri, de peste 90 (din maximum 100). Dacia a reusit chiar sa creasca valoarea indicelui in raport cu anul precedent, acesta urcand de la 96 la 98.
Mai multe amanunte puteti citi pe automarket.ro