Oficiali ai MAN au avut discutii cu reprezentanti ai principalului partid din Bavaria privind impactul fuziunii cu Scania asupra productiei locale, potrivit sursei citate.
Prin urmare, partidul bavarez a propus o motiune prin care statul ar putea proteja job-urile a 17.000 de angajati MAN.
La randul lor, oficialii Scania ar putea solicita ajutorul parlamentarilor suedezi pentru slavarea job-urilor angajatilor in conditiile fuziunii cu MAN. Scania are circa 35.500 de angajati.
Volkswagen AG, cel mai mare producator auto din Europa, este principalul actionar al MAN, cu o detinere de circa 30%. De asemenea, VW controleaza 71% din Scania.
Din fuziunea celor doi producatori de camioane ar rezulta cel mai mare producator de vehicule comerciale din Europa, care va avea venituri anuale de 29 mld. dolari si o valoare de piata de 33 mld. dolari.
MAN are 48.000 de angajati, din care 27.000 sunt din Germania, unde compania opereaza unitati de productie in Munchen, Nuremberg si Augsburg.