Compania a vandut, in primele 11 luni din acest an, 859 de unitati, reusind o crestere de 143% comparativ cu acelasi interval din 2006.
Cele mai mari vanzari le-au avut, in luna noiembrie, Mazda3 (cu 60 de unitati) si Mazda BT-50 (cu 33 de unitati). Acestea sunt urmate de SUV-ul CX-7, care a totalizat vanzari de 22 de unitati in noiembrie. Cererea surclaseaza cu mult numarul de vehicule disponibile, timpul de asteptare pentru acest model fiind in prezent de aproximativ trei luni.
„In prezent, cel mai mare numar de comenzi se inregistreaza pentru noua Mazda2. Acest lucru ne ofera perspective de vanzari foarte bune pentru decembrie”, a declarat Cristian Rigu, country manager Mazda.
Cresterea vanzarilor are loc concomitent cu extinderea retelei de dealeri in Iasi, Sibiu si Pitesti. Un nou showroom a fost inaugurat la Iasi in urma cu cateva zile, iar alte doua vor urma in decembrie, in Sibiu si Pitesti. La sfarsitul anului 2007, reteaua de vanzari Mazda din Romania va fi compusa din 10 dealeri, urmand ca alti 6 sa fie activi pana la jumatatea lui 2008.