„Loganul nu va face parte din portofoliul nostru destinat Indiei. Nu avem in vedere sa aducem din nou, aici, aceasta masina”, a declarat Jerome Stoll, vicepresedinte executiv al Renault.
Grupul francez are cu M&M un acord de licenta, insa acesta va expira in trei luni.
Loganul, vandut in prezent in India sub marca Mahindra-Renault, urmeaza sa fie construit si distribuit numai de M&M, iar brandurile Renault si Logan vor fi scoase din denumirea masinii.
Motorul si sistemul de transmisie vor fi in continuare furnizate de grupul francez. Compania indiana are dreptul de a face modificari minore masinii, iar Renault ar putea asigura in viitor tehnologia necesara pentru modernizarea acesteia.
O sursa apropiata situatiei a declarat ca M&M lucreaza la dezvoltarea unei versiuni cu o lungime mai mica de patru metri a Loganului.
Potrivit legislatiei locale, pentru masini mai mici de 4 metri se platesc taxe de 10% din valoarea autovehiculului. Pentru modelele mai mari, taxele urca la echivalentul a 22% din valoarea masinii.
Renault si M&M au infiintat in 2005 o companie comuna, Mahindra Renault, pentru construirea Loganului. Grupul francez s-a retras, insa, din acest parteneriat in aprilie 2010.
Renault intentineaza sa lanseze cinci modele in India in urmatorii doi ani, printre care sedanul Fluence si SUV-ul Koleos.
Constructorul vrea sa ajunga la o cota de 5% din piata locala pana in 2014.