„Datorita unor modele precum Touran, Sharan, Touareg si Passat, marca Volkswagen a avut o performanta excelenta intr-un mediu de piata dificil”, a spus Christian Klingler, membru al Consiliului de vanzari al grupului.
Marca Volkswagen a raportat cresteri substantiale pe pietele-cheie, precum China, SUA, Rusia si India.
Astfel, peste 1,51 milioane de autovehicule, in crestere cu 35,5%, au fost livrate in China, inclusiv Hong Kong, in cursul anului 2010. Volkswagen intentioneaza sa investeasca 10,6 miliarde de euro pana in 2015 in majorarea capacitatii de productie si dezvoltarea de noi produse in China.
Totodata, Volkswagen a comercializat 256.800 de masini (+20,3%) in SUA si 58.900 (+49,1%) in Rusia. O evolutie foarte buna a fost inregistrata si in India, unde au fost vandute 30.300 de masini in 2010, fata de 2.800 in anul anterior.
Livrarile marcii Volkswagen in regiunea Asia/Pacific s-au majorat in 2010 cu 37,6%, la 1,65 milioane de masini, in timp ce numarul vehiculelor vandute in America de Nord a crescut cu 17,9%, la 406.400 de unitati. In America de Sud au fost livrate 756.500 de masini, mai mult cu 2,9% fata de anul 2009.
In Europa, nivelul vanzarilor Volkswagen s-a redus usor la 1,55 milioane de autovehicule.