- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Știri interne

Bucureștiul promovat ca o destinație ideală pentru city break

22 Dec, 21:27 • Cornel Ghimeșan
Primăria Municipiului București va încheia un protocol cu Ministerul Antreprenoriatului şi Turismului, prin care vor fi realizate proiecte de promovare ale Capitalei, drept destinație turistică ideală pentru city break-uri.
Bucureștiul promovat ca o destinație ideală pentru city break

Primăria Municipiului Bucureşti va încheia un protocol cu Ministerul Antreprenoriatului şi Turismului, conform unei hotărâri aprobate în şedinţa de joi a Consiliului General al Capitalei, cu 28 de voturi „pentru” şi 17 abţineri.

Acest parteneriat va funcționa pentru finanţarea şi realizarea în comun a unor acţiuni şi proiecte de interes public în domeniul turismului, îmbunătăţirea imaginii şi creşterea notorietăţii României ca destinaţie turistică „prin promovarea brandului turistic naţional şi implicit a Municipiului Bucureşti ca destinaţie turistică de city break”.

Citește și: Vești bune pentru posesorii de mașini hibrid! Parcare gratuită în Capitală pentru încă 2 ani!

Reprezentanţii ministerului şi cei ai municipalităţii vor colabora în vederea stabilirii unor acţiuni de promovare reciprocă. Totodată, ministerul va acorda gratuit dreptul de utilizare a mărcilor „România exploraţi Grădina Carpaţilor” şi „Romania explore the Carpathian garden”, în vederea promovării ţării noastre ca destinaţie turistică şi în scop publicitar.

Bucureștiul promovat ca o destinație ideală pentru city break
Bucureștiul promovat ca o destinație ideală pentru city break

Ministerul va mai acorda municipalităţii bucureştene dreptul de a utiliza producţii audiovizuale în limba română şi nu numai, din categoriile activităţi şi aventură, city breaks, turism rural.

Promovare reciprocă între București și Sevilla

Protocolul se încheie pentru un an, cu posibilitatea prelungirii prin act adiţional. Potrivit raportului de specialitate, la începutul lunii septembrie, Ministerul Antreprenoriatului şi Turismului a transmis o adresă Primăriei, informând-o că au fost demarate acţiunile specifice unei campanii de promovare reciprocă între Bucureşti şi Sevilla, prin panotaj.

Totodată, ministerul a transmis o propunere de protocol de colaborare având ca obiect stabilirea cadrului general pentru proiecte care să promoveze turismul în Romania, în general, şi în Bucureşti, în special.

Potrivit datelor furnizate de Institutul Naţional de Statistică, în primele 11 luni din 2019, în Capitală a fost înregistrat un număr de aproximativ 1,9 milioane de sosiri turişti. În Bucureşti, în 2019, cele mai multe sosiri de turişti străini cazaţi în structurile de primire turistică cu funcţiuni de cazare au provenit din Israel (154. 940), Italia (83.011), Regatul Unit (72.166), Germania (71.495), Franţa (65.006).

Alte articole: S-a votat! În Capitală există tarif unic pentru parcare de 5 lei/oră! Abonamentul pentru o zi va costa 30 de lei

Trăim în secolul vitezei, în secolul în care ORICE este la un click distanța, iar diferențele sunt dictate de calitatea “ambalajului”. Trăim în secolul în care suntem victimele dezinformării ... citește mai mult