- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Diverse

Kaufland, anunț alarmant pentru clienți. Înșelătoria prin care sunt păcăliți tot mai mulți români

26 Feb, 20:00 • Cornel Ghimeșan
Kaufland, anunț alarmant pentru clienți. Înșelătoria prin care sunt păcăliți tot mai mulți români

Kaufland avertizează că tentativele de escrocherie au devenit tot mai dese și mulți români cad victime. Apar tot felul de concursuri online organizate aparent de marile lanțuri de supermarketuri, care atrag adepți prin premiile considerabile.

În relitate, însă, ele sunt puse la cale de escroci care intenționează să-i lase pe români fără bani în buzunar sau să le fure datele personale.

Kaufland a transmis că toate concursurile, ofertele și noutățile legate de promoțiile magazinelor din rețea sunt disponibile exclusiv prin intermediul canalelor oficiale ale companiei.

Citește și Suma imensă pe care o câștigă un român care culege via în Spania: „Într-o zi jumate, eu și vărul meu luăm cam…”

Conform retailerului, pe rețelele sociale e plin de reclame și concursuri false care folosesc numele brandului. Sub pretextul unor aniversări inventate, escrocii spun că oferă premii cu adevărat spectaculoase. Retailerul îi îndeamnă pe consumatori să verifice întotdeauna sursa informațiilor.

Kaufland, despre înșelătoria care lasă fără bani tot mai mulți români

„Atenție! Am observat că pe rețelele de socializare circulă reclame și concursuri false în numele Kaufland România.

Vă rugăm să nu oferiți informații personale și să nu accesați linkurile care promovează oferte sau concursuri Kaufland dacă nu provin din surse oficiale Kaufland.

Toate concursurile, ofertele și noutățile Kaufland sunt disponibile exclusiv prin intermediul canalelor noastre oficiale, a rețelelor de socializare oficiale și prin intermediul site-ului kaufland.ro  Mulțumim mult”, este anunțul publicat pe site-ul companiei.

Citește și Cât a ajuns să coste o nuntă în 2025. Suma de la care pornește cununia religioasă îi face pe tot mai mulți tineri să amâne evenimentul

Mai mult, lanțul de supermarketuri le recomandă consumatorilor să nu cumva să divulge informații personale și să evite accesarea linkurilor care promovează oferte sau concursuri din surse neoficiale.

Pentru a beneficia de informații corecte și actualizate, consumatorii sunt încurajați să viziteze site-ul lanțului de supermarketuri și să urmărească conturile verificate de pe rețelele de socializare. Această abordare asigură transparență și securitate în mediul online. Retailerul german își propune, prin aceste avertizări, să protejeze clienții și să le ofere informații sigure și verificate.

Urmărește Daily Business pe Google News
Tags:
Trăim în secolul vitezei, în secolul în care ORICE este la un click distanța, iar diferențele sunt dictate de calitatea “ambalajului”. Trăim în secolul în care suntem victimele dezinformării ... citește mai mult