- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Diverse

Marian Ciotoianu, regele micilor din București și Ilfov, a dezvăluit rețeta de succes pe care a construit o afacere de milioane

30 Mar, 22:02 • Adrian Popovici
Marian Ciotoianu este unul dintre cei mai de succes antreprenori din România, fiind considerat regele micilor din București și Ilfov. Afacerea acestuia a început accidental, dar de atunci a prins având și a devenit deja un brand recunoscut.
Marian Ciotoianu, regele micilor din București și Ilfov, a dezvăluit rețeta de succes pe care a construit o afacere de milioane

Micii se numără printre preparatele care nu lipsesc de pe grătarele românilor indiferent de anotimp. Dată fiind popularitatea lor, tot mai multe restaurante și terase încearcă să-i atragă pe pofticioși cu tot felul de rețete. În ceea ce privește Bucureștiul, deja s-au conturat patru mari jucători: Terasa Obor, La Gil, La Cocoșatul și La Ciotoianu, după cum arată Bugetul.ro.

În ultimii ani, printre aceste branduri a început să devină tot mai cunoscu La Ciotoianu, fondatorul acestuia fiind considerat „regele micilor din București și Ilfov”. Recent, Marian Ciotoianu, cel care se află în spatele afacerii a dezvăluit rețeta succesului său.

Cum și-a construit „regatul” Marian Ciotoianu

Marian Ciotoianu și-a început afacerea în 2007.
Marian Ciotoianu și-a început afacerea în 2007.

Marian Ciotoianu a dezvăluit recent cum a pornit afacerea cu mici. Mai exact, totul a început în anul 2007, după ce a rămas fără un loc de muncă. Norocul său a fost că în acea perioadă a început boomul imobiliar din Popești Leordeni și fratele său deținea un hotel în această zonă. Într-o zi, acesta l-a rugat să pregătească un grătar în curtea hotelului pentru a atrage mai mulți clienți. Din fericire pentru acesta, planul a avut succes și într-un timp foarte scurt tot mai mulți localnici au început să cumpere micii făcuți de el.

Din acel moment, afacerile acestuia au înflorit și s-a extins din Popești Leordeni. În prezent, deține două localuri, cel mai nou fiind cel din cartierul Drumul Taberei.

„Afacerea a plecat dintr-o glumă, am vrut să văd dacă o să am succes și am început să fac mici și pastramă prin 2007-2008, chiar când începuse criza. Mi-am făcut un grătar aici în incintă, ușor, ușor, am făcut treabă bună, calitate bună, oamenii au înțeles că nu păcălesc pe nimeni și au început să vină. Am început să mă dezvolt și să ajung în situația de a avea 64 de angajați.

Aveam deschis trei anotimpuri, mai puțin iarna, pentru că aveam o singură umbrelă, un singur grătar, ploua, ningea, mă bătea vântul. Nu știu la câți le-a fost milă de mine, dar eu nu mai puteam, noroc că am fost tânăr. Nu era nimic acoperit și aveam pământ pe jos, ca să înțelegeți de unde am plecat. Trebuie să muncești de jos dacă vrei să realizezi ceva”, a mai explicat Marian Ciotoianu.

Citește și: Donald Trump vinde mici românești la restaurantul său din Chicago! Fostul președinte SUA a pus un preț halucinant pentru o singură porție de mititei

Urmărește Daily Business pe Google News
Tags: