- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Diverse

Meta scade prețurile abonamentelor fără reclame pentru utilizatorii Facebook și Instagram

13 Nov, 12:00 • Bruma Loredana
Meta a anunțat că prețul abonametelor fără reclame va fi mai mic cu 40% pentru utilizatorii Facebook și Instagram din Uniunea Europeană. Măsura a fost luată pentru a satisface cerinţele de reglementare regionale.
Meta scade prețurile abonamentelor fără reclame pentru utilizatorii Facebook și Instagram

Meta scade prețurile abonamentelor fără reclame pentru utilizatorii Facebook și Instagram. De asemenea, utilizatorii europeni vor putea accesa gratuit rețelele de socializare dacă acceptă să se uite la reclame bazate pe un set minim de date personale.

Meta scade prețurile la abonamentele de Facebook și Instagram

Compania a anunţat o reducere de 40% a preţului abonamentelor fără reclame pentru utilizatorii platformelor sale de socializare în Uniunea Europeană, în încercarea de a se conforma cerinţelor de reglementare din regiune, transmite CNBC, conform News.ro.

Reamintim că în octombrie 2023 Meta a lansat un serviciu de abonament fără reclame, ca urmare a unei reglementări UE menite să limiteze practicile anti-concurenţiale ale companiilor de tehnologie. De amenena, menționăm că acest serviciu a apărut şi în urma unei amenzi de peste 400 milioane de dolari pentru încălcarea legislaţiei privind protecţia datelor în UE.

Potrivit reprezentanților Meta, preţul abonamentului lunar a scăzut de la 9,99 euro la 5,99 euro pentru utilizatorii desktop şi de la 12,99 euro la 7,99 euro pentru cei care accesează aplicaţiile prin iOS şi Android.
Citește și Care sunt pașii pe care trebuie să-i parcurgi pentru a-ți ascunde lista de prieteni pe Facebook și de ce e benefic acest lucru

Cei care vor să acceseze gratuit rețelele de socializare vor vizualiza reclame mai puţin relevante, bazate doar pe câteva puncte de date, cum ar fi vârsta, genul, locaţia şi interacţiunile cu reclamele.

Reamintim că Meta a întâmpinat provocări semnificative în lansarea serviciilor noi în UE, comparativ cu zonele mai puţin reglementate, precum SUA. În 2023, aplicația Threads a fost lansată în UE la jumătate de an de la apariția în SUA.

Pedro Pavón, director global de politici al Meta, a declarat că practica de a oferi reclame personalizate reprezintă ”fundamentul unui internet modern, gratuit” şi permite oamenilor să se conecteze cu brandurile şi produsele cele mai relevante pentru ei într-un mod simplu şi non-intruziv.

”De aceea, mă aştept ca, chiar şi atunci când au de ales, cei mai mulţi oameni să aleagă serviciul nostru de reclame personalizate”, a adăugat Pavón într-o postare pe LinkedIn.

Citește și Mark Zuckerberg face concedieri pe bandă rulantă. Zeci de angajați Facebook sunt dați afară din cauza tichetelor de masă

Urmărește Daily Business pe Google News