- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Diverse

Raiffeisen Bank, strategie de imagine pe fondul boicotului „anti-Austria”

29 Mar, 23:49 • Stefan Simion
Companiile austriece încearcă fel de fel de campanii de imagine, după ce Viena a închis ușa în nas României, în „scandalul Schengen". Astfel, Raiffeisen Bank, boicotată de un număr din ce în ce mai mare de români, vine un nou serviciu pentru clienți. 
Raiffeisen Bank, strategie de imagine pe fondul boicotului „anti-Austria

Bancă austriacă lansează „Banking 1:1″, recomandat drept „un mod personal și interactiv de a construi un plan financiar, împreună cu clienții, prin inovația Raiffeisen Bank: Smart Finance”.

Aplicația va oferi suport experților Raiffeisen Bank care au la dispoziție tablete mobile, cu ajutorul cărora pot realiza un plan financiar personalizat, se precizează într-un comunicat de presă.

Astfel, în urma unui dialog, expertul băncii poate oferi soluții personalizate. Informații despre planurile, nevoile și dorințele clientului discutate 1:1 cu reprezentantul Raiffeisen sunt introduse în aplicația interactivă Smart Finance, care generează un plan financiar personalizat.

Serviciul nu presupun costuri, susțin oficialii băncii austriece

Serviciul nu presupune niciun cost și vine fără nici o obligație de cumpărare a altor produse bancare. Tradițional, băncile ofereau acest tip de servicii celor cu venituri foarte mari, în cadrul Private Banking. Andra Ion, managerul diviziei de Planificare Financiară Personală și Private Banking și echipa sa, promit să ofere activ expertiza lor în dezvoltarea aplicației Smart Finance. Aplicația este dezvoltată cu feedback-ul a peste 172.000 de clienți și a experților Raiffeisen care o folosesc, susțin oficialii.

„Ne bazăm pe reprezentanții noștri, pe expertiza lor financiară susținută de soluții digitale – ca inovația Smart Finance, dezvoltată în timp record de echipa românească de produs. Am făcut această investiție, ca parte din strategia noastră de democratizare a planificării financiare pentru toți românii. Am convingerea că acest proiect va propune un nou mod de a face banking.

Suntem azi o bancă solidă, care are încrederea a milioane de clienți, cu un indicator de recomandare record și în creștere. Datorită rezultatelor noastre, a poziției bune de lichiditate și capitalizare, putem să ne angajăm, confortabil și pe termen lung, la o investiție semnificativă. Facem asta pentru un viitor financiar mai bine gestionat pentru fiecare dintre clienții noștri”, a spus Zdenek Romanek, Președinte și CEO Raiffeisen Bank România.

Numele meu este Ștefan Simion și sunt absolvent al Facultății de Jurnalism din București. În ultimii ani am lucrat pe postul de redactor în mai multe instituții de presă din România, iar acum ... citește mai mult