- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Diverse

Restaurantul a devenit celebru după ce a primit bacșiș de 10.000 $. A doua zi, proprietarii au primit zeci de cereri de angajare

07 Nov, 13:17 • Toma Anca
Restaurantul a devenit celebru după ce a primit bacșiș de 10.000 $. Alfonso și Claudia Brito dețin localul Monarca din Salt Lake City și se implică mult pentru ca fiecare client să fie mulțumit. Michael McHenry, un bărbat care frecventează restaurantul, a venit într-o vineri „super aglomerată”, la mijlocul lunii septembrie, împreună cu 24 de invitați.
Restaurantul a devenit celebru după ce a primit bacșiș de 10.000 $. A doua zi, proprietarii au primit zeci de cereri de angajare

Restaurantul a devenit celebru după ce a primit bacșiș de 10.000 $. Când clienții se pregăteau de plecare, o persoană din grup l-a chemat pe proprietar, i-a mulțumit pentru masă și i-a cerut să-i prezinte angajații. În timp ce Brito prezenta angajații, grupul a pregătit bacșișul.

Au scos din buzunar 10.000 de dolari și i-au dat Claudiei, soției mele și mie. Toți angajații au fost foarte încântați.”, a spus Brito pentru Business Insider, care a mai precizat că bacșișul a fost împărțit între toți angajații.

Citește și: O moldoveancă i-a cucerit pe francezi cu talentul său culinar. Oxana Crețu este proprietara unui restaurant din Bordeaux

Restaurantul a devenit celebru după ce a primit bacșiș de 10.000 $

Soții Brito au împărtășit această bucurie și pe Instagram: „Un act de bunătate care depășește cu mult ceea ce putem exprima prin cuvinte. Impactul lui se extinde și asupra familiilor angajaților și asupra întregii noastre comunități”.

Patronul spune că McHenry și prietenii cu care a fost la masă se întâlnesc în formula respectivă o dată pe an și la fiecare restaurant lasă bacșișuri generoase, însă la la Monarca au lăsat cea mai mare sumă de până acum.

Steven Harward, unul dintre meseni, a declarat pentru presa locală că grupul său a dat bacșișuri mari de aproximativ 20 de ori. „Este o experiență cool și ne place să dăm înapoi puțin din ceea ce primim”, a spus el.

După ce vestea s-a răspândit, Brito spune că a primit zeci de cereri de angajare. În același timp, și numărul clienților a crescut semnificativ: „Când auzi că cineva a dat bacșiș de 10.000 de dolari presupui că sunt servicii bune. Și cine ajunge în restaurantul meu știe că este adevărat”.

Proprietarul restaurantului a mai povestit că la Monarca angajații sunt motivați să muncească cu dăruire, iar clienții sunt tratați cu mult respect. „Avem un motto: tratează clienții ca pe mama ta”, a spus Brito.