Hidroelectrica anunță că între 1 și 10 august nu se vor putea emite, storna sau corecta facturile românilor la energia electrică. Sunt afectați atât clienții casnici, cât și clienții business.
”Având în vedere modificările legislative privind majorarea cotei de TVA aplicabile energiei electrice de la 19% la 21%, este necesară adaptarea sistemelor noastre informatice la noile reglementări. Astfel, în perioada 1 -10 august, sistemul nostru informatic de facturare nu va putea emite, storna sau corecta facturi de energie electrică, atât pentru clienţii casnici, cât şi pentru clienţii business”, au transmis reprezentanții Hidroelectrica.
Chiar dacă nu se vor putea factura, storna sau corecta facturi, reprezentanții Hidroelectrica anunță că toate celelalte servicii precum contractarea, intermedierea relaţiei cu operatorii de distribuţie, alocarea plăţilor deja efectuate vor fi disponibile în continuare.
Reamintim că începând cu 1 august, TVA creşte de la 19% la 21%, iar cotele reduse de 5% şi 9% sunt înlocuite cu una de 11%. De asemenea, tot începând de vineri cresc şi accizele.
De la 1 iulie, odată cu încetarea schemei de plafonare a tarifelor la energie, Hidroelectrica a rămas furnizorul cu cel mai mic preț al energiei pentru populație, semnificativ sub cel al concurenților mari. Acesta este motivul pentru care foarte mulți români care nu au avut până acum contracte cu Hidroelectrica au devenit clienți ai acestei companii.
Hidroelectrica este cel mai mare producător de energie electrică din România și este furnizor pentru peste 600.000 de clienți casnici.
Citește și Salarii imense la Hidroelectrica. Cât încasează oamenii din conducerea companiei de stat