Pepco Group, care deține mărcile Pepco, Poundland și Dealz, a anunțat că evaluează toate opțiunile strategice pentru o separare de cele 825 de magazine Poundland din Marea Britanie, inclusiv o posibilă vânzare.
Într-un comunicat, grupul de distribuție a precizat că, deși Poundland a avut anul trecut o cifră de afaceri de peste două miliarde de euro, această afacere operează într-un context din ce în ce mai dificil de pe piața de retail din Marea Britanie.
În acest context, compania listată la Bursa de la Varșovia a informat că se va concentra pe marca Pepco „drept singurul format în viitor și motor de creștere a veniturilor grupului”. Pe termen mediu, grupul ar putea să se separe și de afacerile sale Dealz Poland.
Pepco a subliniat decizia strategică de a se îndepărta de activitățile de FMCG pentru a se concentra pe afacerile cu haine și produse generaliste precum și pe oportunitățile din Europa Centrală, Europa de Est și Europa Occidentală.
Directorul general al grupului, Stephan Borchert, va fi responsabil de conducere Pepco în timp de Barry Williams a fost numit director de operațiuni la Poundland, arată stiripesurse.ro.
Citește și: Lanțul american de fast-food Wendy’s intră și în România. Unde va fi deschis primul restaurant