O parte dintre prăjiturile vândute de mari retaileri din România (Kaufland, Mega Image, Auchan, Carrefour, Profi) sunt produse de un business 100 la sută autohton.
Este vorba despre compania Senneville, un business antreprenorial lansat la Timișoara, unde fabrică prăjituri sub patru branduri – Arca, Senneville, Dulce de Dor și Arca Natural.
Oferta afacerii timișorene include multe dintre prăjiturile din tradiția românească (savarine, amandine, eclere, doboș etc.), parte dintre ele ”reinterpretate” cu ingrediente moderne.
Citește și Contracte de închiriere 2025. Procedură simplificată și mai puține obligații pentru coproprietari
Unitatea de producție deținută de Senneville la Timișoara a fost completată recent de una nou în județul Hunedoara, la Călan, în urma unei investiții de circa patru milioane de euro.
Noua fabrică este echipată cu camere frigorifice moderne, spații logistice conforme cu standardele europene și linii de procesare automatizate. pe o suprafață construită de 2.000 de metri pătrați, notează bugetul.
Datorită noii fabrici, Senneville își triplează capacitatea de producție față de vechea unitate din Timișoara.
La unitatea de producție din Călan lucrează în prezent 50 de oameni, iar compania are, în total, 70 de angajați.
În 2024, compania a avut o cifră de afaceri de 5,1 milioane de euro, în creștere cu 38 la sută față de anul precedent. Ascensiunea a fost favorizată atât de dezvoltarea capacității de producție, cât și de extinderea colaborărilor cu marii retaileri din România.
Tot anul trecut, compania Senneville a promovat şi la nivel internaţional brandurile Arca, Senneville şi Arca Natural, vizând extinderea parteneriatelor globale cu distribuitori si retaileri internaţionali, notează ZF.
“Lansăm în piaţă produse care sunt cerute de clienţi şi parteneri, acesta fiind cel mai important criteriu. Lucrăm intern la dezvoltarea lor şi le perfecţionăm alături de clienţii noştri, ca urmare a feedback-ului primit. Analizăm constant vânzările înregistrate de anumite produse şi ce nu performează este scos din gamă şi înlocuit cu variante îmbunătăţite sau chiar cu alte produse”, spunea, în ianuarie, CEO-ul companiei, David Alb.