Planurile de business indraznete si regasirea optimismului au facut ca jumatate din toate companiile chestionate sa estimeze o crestere de cel putin 10% pana la sfarsitul anului 2011.
Studiul arata ca 29% dintre companii considera ca este esential sa-si diversifice oferta de produse si servicii si numai 6% din companiile europene raman concentrate pe activitatea de baza.
In ceea ce priveste investitiile, 58% dintre firmele chestionate investesc in businessul lor, 24% investesc in programe de formare si 39% vor sa investeasca in specialistii de top pe care ii au, iar 11% vor investi in infrastructura.
„Am indentificat o viziune pozitiva in lucrul cu peste 600 de directori executivi si manageri din Europa, care au participat la studiul Business as usual. Exista o viziune puternic pozitiva cu privire la viitorul companiilor europene, viziune care contracareaza pesimismul ce a dominat ultima perioada. Ceea ce vedem este o noua Europa, mai puternica, mai dinamica si competitiva pe scara larga”, a spus Adrian Tripp, director general al European Business Awards.
La studiu au participat 15.000 de companii din toata Europa.