„Am ajuns la 9 luni sa inregistram o cifra de afaceri de 24,35 mil. euro, in crestere cu 18,01% in euro (18,75% in lei), fata de aceeasi perioada a anului trecut”, a declarat Marcel Barbut, proprietarul Adeplast.
Cel mai bine vandut produs al anului 2010 pana in momentul de fata este adezivul pentru lipirea si armarea placilor de polistiren AdePlast Polistirol, cu 2,32 milioane de saci vanduti. Zonele geografice in care acest produs a avut cea mai mare cautare sunt zonele de Sud si Sud – Est .
„In luna septembrie am vandut 350.000 de saci de Polistirol. Pentru a acoperi toate nivelurile de cerere, am inceput sa producem de la jumatatea lunii august si o varianta economica a acestui adeziv – Polistirol Eco, din care am vandut pana acum 280.000 saci. Am fi vandut cantitati mai mari, dar am ramas fara ambalaje, deoarece nu ne-am asteptat la asemenea vanzari la un produs nou lansat”, a explicat Barbut.
„Cererea mare pentru adezivi inregistrata de AdePlast in acest an se traduce nu prin cresterea numarului de lucrari de termoizolatii la nivel national, ci prin castigarea unei cote mai mari de piata. Sper ca anul viitor lucrarile de termoizolatie sa creasca cu cel putin 20% fata de anul acesta”, a mai spus Barbut.
Un alt rezultat important al companiei Adeplast a fost inregistrat pe categoria „tencuieli decorative”, unde s-a contabilizat o crestere de patru ori a volumului de vanzari fata de anul trecut.
„Avem un plus de 2 milioane de euro, fata de perioada similara din 2009, insa aici trebuie sa avem in vedere faptul ca suntem la inceput in aceasta afacere, iar cand cresti de la cateva mii de tone la zeci de mii de tone, e simplu” , a adaugat Marcel Barbut.