Evolutia a fost determinata de scaderea vanzarilor de produse alimentare, bauturi si tutun (-9,6%), a vanzarilor de produse nealimentare (-2,6%) si a comertului cu amanuntul al carburantilor pentru autovehicule in magazine specializate (-2,5%).
Ca serie bruta, cifra de afaceri din comertul cu amanuntul s-a redus cu 4,8 % in perioada analizata din cauza scaderii vanzarilor de produse alimentare, bauturi si tutun (-10,3%), a vanzarilor de produse nealimentare (-2,1%) si a comertului cu amanuntul al carburantilor pentru autovehicule in magazine specializate (-0,9%).
Comparativ cu luna precedenta, volumul cifrei de afaceri pentru comertul cu amanuntul a crescut in februarie atat ca serie ajustata in functie de numarul de zile lucratoare si de sezonalitate, cat si ca serie bruta cu 1,1%, respectiv cu 5,4%.
In primele doua luni ale anului, cifra de afaceri din comertul cu amanuntul a scazut fata de ianuarie-februarie 2010, atat ca serie ajustata in functie de numarul de zile lucratoare si de sezonalitate, cat si ca serie bruta, cu 5,7%, respectiv cu 6%.