Vanzarile de carne de pui au crescut in primele trei luni ale acestui an, comparativ cu anul 2010, cu 39% in volum, respectiv cu 48% in valoare, in timp ce vanzarile de salamuri uscate de la Salbac au inregistrat cresteri de 25% in volum si, respectiv, 23% in valoare.
In cazul semipreparatelor si produselor de tip ready-meal, obtinute la fabrica Europrod, in primul trimestru s-a inregistrat o crestere in volum a vanzarilor cu 19% si o majorare valorica de 32%, pe fondul unui avans de 11% a pretului mediu de vanzare a acestor produse.
Vanzarile de produse vegetale, in perioada Postului de Paste, au inregistrat cresteri de 49%, comparativ cu perioada similara de anul trecut.
Totusi, in cazul vanzarilor de preparate fierte afumate, Salbac, companie din cadrul grupului Avicola, a inregistrat scaderi de 5% in volum si 2% in valoare, in linie cu tendinta pietei acestor produse.
La categoria oua de consum, produse la Avicola Lumina Constanta, s-a raportat o scadere de 20% a vanzarilor, din cauza cresterii masive a importurilor.
Piata de carne de pasare a scazut in 2010 cu circa 18% in volum si valoare, din cauza eliminarii subventiei pentru productia de carne de pasare, a preturilor in scadere si a stocurilor in crestere.
Agricola International Bacau a inregistrat in 2010 o cifra de afaceri de aproximativ 279 mil. lei, in scadere cu 8% fata de anul anterior, dupa ce au fost retrase subventiile pentru aceste produse.