El a adaugat ca in volum aceste produse au avut un avans de 11% fata de aceeasi perioada a anului trecut.
„In 2010, piata acestor produse a scazut in volum si mai ales in valoare. Rezultatele obtinute ne incurajeaza sa investim in continuare in aceasta categorie de produse, avand in vedere faptul ca pe pietele europene produsele de tip ready-meal detin ponderea la raft, in detrimentul carnii transate”, a spus Horoi.
Produsele de tip ready-meal sunt gata pentru servire, fiind necesara doar incalzirea lor pentru cateva minute, in cuptorul clasic ori la microunde.
Pe de alta parte, produsele semipreparate din carne sunt netratate termic, pentru pregatirea mesei fiind necesara o prajire a acestora in friteusa ori tigaie, timp de 9 – 10 minute.
Europrod Bacau, companie membra a grupului Agricola Bacau, are o pondere de piata volumica a produselor tip ready-meal si semipreparate de 19%, conform societatii.
Produsele tip ready-meal si semipreparate cunoscute sub brandul Sav’Or si fabricate la Europrod SA sunt comercializate incepand cu aceasta luna sub brandul Agricola Bacau.
„Decizia de rebranding a produselor de tip ready-meal din carne si vegetale si comercializarea acestora sub brandul Agricola Bacau face parte din strategia de marketing”, a precizat Grigore Horoi.
Grupul de firme Agricola Bacau a inregistrat in primele noua luni din 2010 o crestere a cifrei de afaceri de 23%, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, pana la 344,33 milioane de lei.