Metro a mai deschis, in acest an, alte centre de distributie Metro Punct la Satu Mare, Piatra Neamt si Buzau.
Magazinele Metro Punct sunt centre cash&carry de dimensiuni mai mici decat unitatile Metro Cash & Carry obisnuite, fiind destinate, cu precadere, clientilor revanzatori. Decizia dezvoltarii acestui nou format a fost luata ca urmare a nevoii de adaptare la perspectivele noi ale pietei.
„Pe o suprafata de aproximativ 1.850 metri patrati, Metro Punct comercializeaza peste 3.000 de articole cu un rulaj mare – alimente de baza, conserve, bauturi, produse cosmetice – intr-un mix de produse adaptat nevoilor locale, la preturi identice cu cele din magazinele Metro Cash & Carry Romania. De altfel, vor putea fi achizitionate articolele sub marca proprie, anume Aro, Fine Food, Sigma”, a declarat Dusan Wilms, director general Metro Cash & Carry Romania.
Metro Cash & Carry Romania este o parte integranta a Metro Cash & Carry International.
Reteaua Metro Cash & Carry este reprezentata in 30 tari cu aproximativ 670 de magazine. Cu peste 100.000 angajati in intreaga lume, compania a atins vanzari de aproximativ 31 miliarde euro in 2009.