Noul magazin are o suprafata de vanzare de aproximativ 1.700 metri patrati, in care este oferit un sortiment de circa 3.500 de articole alimentare si nealimentare, cum ar fi: alimente de baza, bauturi, cosmetice, conserve, precum si alte produse cu specific local si regional.
Metro Cash & Carry s-a lansat oficial in Romania in luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distributie din Bucuresti.
Astazi, reteaua de magazine numara 25 de centre de distributie: in Bucuresti – 5 centre, in Brasov, Constanta si Timisoara cate 2 centre si cate un centru in fiecare din urmatoarele orase: Cluj, Bacau, Iasi, Craiova, Baia Mare, Galati, Ploiesti, Oradea, Sibiu, Suceava, Pitesti, Tg. Mures, Arad si Deva.
De asemenea, incepand din data de 29 aprilie 2010, Metro Romania a lansat un nou concept de magazin: Metro Punct, dedicat clientilor revanzatori, care opereaza de acum in trei unitati, la Satu Mare, Piatra Neamt, Buzau.
Metro Cash & Carry Romania este o parte integranta a Metro Cash & Carry International.
Reteaua Metro Cash & Carry este reprezentata in 30 tari cu aproximativ 670 de magazine. Cu peste 100.000 angajati in intreaga lume, compania a atins vanzari de aproximativ 31 miliarde euro in 2009.