De asemenea, cifra de afaceri a Albalact a crescut cu 9,2% in perioada ianuarie-septembrie 2010 fata de aceeasi perioada a anului trecut, ajungand de la 183,3 mil. lei, a anuntat vineri compania.
Tot in primele 9 luni ale acestui an, veniturile totale au crescut cu 11,9% fata de perioada similara a anului trecut, ajungand la 196,17 mil. lei.
„Piata continua sa fie afectata de scaderea puterii de cumparare a consumatorilor. Mai mult decat atat, materia prima a suferit cresteri importante de pret ceea ce pune presiune pe profitabilitate”, a declarat Raul Ciurtin, presedintele si directorul general Albalact Alba Iulia.
„Cu toate acestea, Albalact a facut investitii importante in marketing, mai ales incepand cu al doilea trimestru al anului si va continua sa investeasca, pentru ca investitiile chiar si in vreme de criza asigura o dezvoltare a companiei in perspectiva”, a adaugat Ciurtin.
Anul 2010 a fost marcat de doua momente importante pentru compania Albalact: lansarea brand-ului Raraul ca brand national si relansarea brand-ului Zuzu.
Recent, actionarii Albalact au aprobat si fuziunea Albalact cu Raraul, prin absorbtia Raraul de catre Albalact. Compania Albalact detine in acest moment 95,67% din capitalul social al societatii Raraul.
Astazi, Albalact produce peste 60 de sortimente de lactate sub marcile Fulga, Zuzu, De Albalact si Raraul.
Compania este unul dintre primii cinci producatori de lapte si produse lactate din Romania. Infiintata in anul 1971 si transformata in societate comerciala pe actiuni in 1990, Albalact a fost privatizata in 1999.
Compania Albalact are peste 500 de angajati si peste 6.000 de actionari si este listata pe piata Rasdaq, administrata de Bursa de Valori Bucuresti.