„In timp ce 2010 a adus o scadere de 17% pe piata totala a bauturilor alcoolice din Romania, vanzarile Alexandrion Grup Romania au scazut doar cu 3% in volum”, a declarat Gyuri Eperjessy (foto), director comercial al Alexandrion Grup Romania.
„A fost un an in care am inotat impotriva curentului si asta ne-a consumat resurse si energie”, a adaugat oficialul Alexandrion Grup Romania.
In 2010, Alexandrion Grup Romania a inregistrat vanzari brute in valoare de 265 milioane lei (circa 63 mil. euro), raportand o crestere de 2 milioane de lei fata de 2009, potrivit reprezentantilor companiei.
[img=1106]Piata de vodka a scazut cu 23%, pana la 9 mil. litri, iar cea de spirtoase cu 2,5%, pana la 13 mil. litri (sursa: Alexandrion Grup Romania)[/img]
De-a lungul anului 2010, vanzarile au crescut pentru branduri precum: Cava D’Oro, Kreskova sau Alexander.
In ciuda scaderii severe a pietei de brandy, cu 25%, la peste 20 milioane de litri, Cava D’Oro si-a crescut vanzarile cu aproximativ 3%, depasind 10 milioane de sticle in 2010.
[img=1104]Evolutia pietei de coniac (sursa: Alexandrion Grup Romania)[/img]
„Daca piata ramane aceeasi si in 2011, estimam o crestere a veniturilor noastre cu minimum 5-6%. Un factor important in atingerea acestui obiectiv este implicarea Guvernului prin luari de masuri drastice impotriva pietei negre, pe care o evaluam la 25% pentru brandy si la 30% pentru vodka”, a concluzionat Gyuri Eperjessy.
Alexandrion Grup, compania romaneasca cu distributie internationala, este unul dintre cei mai mari producatori de bauturi alcoolice din Romania. Portofoliul companiei cuprinde brand-uri ca Alexandrion, Brancoveanu, Cava d’Oro, Kreskova, Red Bowler scotch whisky si alte 20 de marci.