Compania estimeaza pentru anul acesta un avans usor al business-ului, fata de nivelul de 103 mil. euro atins anul trecut, in ciuda scaderii pietei cu 15%.
Tot pentru acest an, compania vizeaza un profit operational de 5 milioane de euro, fata de cel de 2 milioane de euro de anul trecut.
„Ambient si-a obtinut stabilitatea in urma reorganizarii in doua directii de business: retail si distributie. In felul acesta am reusit sa fim mai bine adaptati cererilor de tip diferit, specifice celor doua tipuri de piete”, a declarat domnul Ioan Ciolan (foto), directorul general al Ambient.
Judith Kis, director de resurse umane Ambient, a spus ca, in cursul anului 2010, au fost angajate 200 de persoane in functii cheie pentru dezvoltarea si managementul companiei.
Ambient este o companie a carei capital este integral romanesc si a carei principala activitate este comercializarea materialelor de constructii, finisaje si amenajari interioare.
Infiintat in 1993, Ambient a inaugurat primul magazin de bricolaj propriu din Romania, in aprilie 2002, la Sibiu. Ambient acopera intreg centrul tarii cu o retea de 12 centre comerciale si 2 depozite logistice.