„Obiectivul pentru anul 2011 este o pastrare la nivelul anului 2010, in contextul unei tendinte generale de scadere a nivelului pietei”, au spus reprezentantii companiei.
Acestia au mentionat ca in conditiile unei tendinte generale a pietei de a ramane, pentu anul 2011, la nivelul din anul 2010, „obiectivul asumat de Ambient pentru anul in curs este o crestere cu 15% a cifrei de afaceri”.
In timp ce in anul 2009 profitul operational al companiei a fost de 2 milioane de euro, in anul 2010 acesta a fost de 5 milioane de euro. De asemenea, cifra de afaceri a companiei a urcat cu 1 milioane euro, la 104 milioane euro in 2010.
Ambient este o companie a carei capital este integral romanesc si a carei principala activitate este comercializarea materialelor de constructii, finisaje si amenajari interioare.
Infiintat in 1993, Ambient a inaugurat primul magazin de bricolaj propriu din Romania, in aprilie 2002, la Sibiu. Ambient acopera intreg centrul tarii cu o retea de 12 centre comerciale si 2 depozite logistice.
Piata de bricolaj din Romania a scazut anul trecut cu 15%, pana la 1,7 mld. euro, fiind trasa in jos de scaderea puterii de cumparare si de caderea sectorului de constructii.
Principalii jucatori de pe piata locala de bricolaj sunt Praktiker, Dedeman, Bricostore, Ambient, Baumax, Obi, Mr. Bricolage si Hornbach.