Astfel, compania estimeaza ca in 2010 va vinde circa 50.000 de centrale termice murale, fata de anul trecut cand a comercializat 27.000 de astfel de centrale.
„Numarul debransarilor creste de la o zi la alta mai ales pentru ca oamenii incep sa isi faca calcule privind costurile de incalzire odata cu taierea subventiilor. In plus, dupa atatia ani de sistem centralizat, romanii s-au saturat sa sufere din cauza vecinului care nu a platit facturile sau sa ramana fara apa calda pe perioada reviziei de vara”, a declarat Catalin Draguleanu, director de vanzari al Ariston Thermo Romania.
In primele sase luni ale anului, Ariston a avut o cifra de afaceri de 14 milioane de euro, ceea ce reprezinta, estimativ, 42% din afacerile pe intreg anu.
Pe de alta parte, Draguleanu estimeaza anul 2010 va marca o crestere a cotei pe piata de centrale termice murale, la 33%, fata de 28% in 2009. De asemenea, liniei de business de centrale termice murale in totalul cifrei de afaceri anuale se va majora in acest an la 67%, fata de 61% in 2009.
Ariston Thermo Romania estimeaza ca pana la finele acestui an piata locala de centrale termice murale va ajunge la peste 150.000 de unitati vandute, in crestere cu 50% comparativ cu 2009, cand au fost comercializate aproximativ 100.000 de bucati.
Potrivit estimarilor companiei, in primele sapte luni ale acestui an piata de centrale termice murale a avut un volum de 65.000 de unitati.
Ariston Thermo Romania face parte din grupul italian Ariston Thermo Group, unul dintre principalii jucatori ai pietei internationale de centrale termice, boilere, sisteme solare si aparate de conditionare a aerului.