- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Finante-Banci

Asiguratorul Clal Romania a investit 4 mil. euro in procesul de rebranding

16 Dec, 14:40 • adrian.mihaltianu
Compania de asigurari Clal Romania si-a majorat in acest an capitalul social cu 4 milioane euro, suma asociata intregului proces de rebranding, din care 15-20% a fost investit in campania de marketing, a declarat marti Valentin Tuca, CEO Clal.
Asiguratorul Clal Romania a investit 4 mil. euro in procesul de rebranding

In prezent, compania are un capital social de peste 12 milioane euro, urmand ca in urmatoarele luni sa se mai faca o majorare a acestuia.

„Cele 4 milioane euro au fost investite, pe langa campania de marketing, in consolidarea echipei, revizuirea si dezvoltarea produselor si serviciilor oferite de companie”, a spus Tuca.

Acesta a adaugat ca schimbarea identitatii vizuale a societatii de asigurari a aparut ca o necesitate dupa ce, la inceputul anului 2008, compania a initiat un amplu proces de restructurare, destinat schimbarii modelului operational initial, bazat exclusiv pe vanzarea de asigurari prin telefon.

Clal Romania Asigurari Reasigurari s-a infiintat in 2006, in tentativa de a dezvolta vanzari directe, prin telefon, catre persoane fizice.

„Piata locala s-a dovedit insa a nu fi indeajuns de pregatita pentru astfel de servicii, iar clientul roman – insuficient de receptiv pentru aceasta forma de vanzare”, a spus seful Clal Romania.

Prin urmare, la sfarsitul anului trecut, actionarii au decis initierea unui proces amplu de restructurare operationala, caracterizat prin doua schimbari majore: mutarea focusului catre clientul corporatist si diversificarea canalelor de distributie.

Procesul a demarat la inceputul acestui an, implicand o serie de activitati de restructurare, concretizate in consolidarea echipei de profesionisti, revizuirea produselor, precum si actualizarea si eficientizarea proceselor interne operationale.

Noul logo al companiei s-a realizat prin suprapunerea „semnaturilor” tuturor celor peste 150 de angajati.

„Am optat pentru o identitate vizuala indrazneata, care sa ne diferentieze in piata. Prin urmare, am considerat ca este cel mai bine ca logo-ul sa-l faca echipa Clal”, a mentionat directorul companiei.

Compania vrea afaceri duble in 2009, de peste 4 mil. euro

„Pentru 2009, compania estimeaza un volum cel putin dublu al primelor subscrise in cursul anului 2008, ajungand astfel la peste 4 milioane euro”, a declarat Valentin Tuca.

Acesta a precizat ca in acest an se asteapta la afaceri de aproximativ 2 milioane euro.

„In 2009 mizam pe consolidarea echipei la nivel national, diversificare si inovatie in oferta de produse, precum si in distributie”, a spus directorul Clal Romania.

In prezent, compania are peste 150 de angajati, din care 60 in Bucuresti, iar restul in birourile din fiecare judet din tara.

Acesta a declarat ca scopul societatii este sa construiasca un portofoliu echilibrat, sanatos, prin care sa atinga rezultatele asteptate de catre actionari, chiar in conditiile actuale.

„Chiar daca volumul nostru de business este redus, nu vom face compromisuri in calitatea actului de subscriere si vom incerca evitarea experientelor negative ale pietei locale de asigurari, acordand mai multa atentie calitatii decat volumului”, a mentionat Valentin Tuca.

El a precizat ca vizeaza dezvoltarea unui parteneriat solid cu brokerii de asigurare, pentru ca acestia sa devina canalul principal de distributie.

Tuca a spus ca si in acest an, compania va inregistra pierderi, dar se asteapta sa treaca pe profit in 2-3 ani.

„Nici in 2009 nu vom avea profit, dar incercam sa nu ne majoram pierderile”, a precizat directorul Clal.

Acesta a adaugat ca o companie de asigurari lucreaza pe pierdere timp de 3-6 ani.

Clal Romania, infiinatat in 2006, este subsidiara liderului pietii asigurarilor din Israel, Clal Group, cu o cota de piata de 22% si polite anuale subscrise de cca. 1,1 miliarde dolari (circa 800 mld. euro) in 2007.