- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Finante-Banci

Banca Italo Romena vrea sa atraga mai multi clienti IMM

12 Jul, 14:32 • adrian.mihaltianu
Noua strategie a bancii Italo Romena se va concentra pe segmentul intreprinderilor mici si mijlocii (IMM) romanesti si italiene si a retelei cu care aceasta interactioneaza.
Banca Italo Romena vrea sa atraga mai multi clienti IMM

„Strategia noastra se va concentra pe segmentul ontreprinderilor mici si mijlocii, atat romanesti, cat si italiene, si a retelei cu care aceasta interactioneaza. Ma refer in mod special la societatile de consultanta si la practicantii de Profesii Liberale”, a declarat joi Paolo Mariani, directorul general al Bancii Italo Romena.

El a adaugat ca nu va fi neglijat nici segmentul persoanelor fizice pentru care banca realizeaza un proiect de remodelare a portofoliului de produse si servicii.

Conform noilor linii strategice pentru perioada urmatoare, banca va revizui portofoliul de produse, dar va si lansa unele noi, in special credite.

„Pentru clientii persoane fizice, pe langa produsele de creditare pentru investitii imobiliare si nevoi personale, portofoliul de produse va fi completat cu o serie de produse precum cardurile de credit cu perioada de gratie si facilitati suplimentare, imprumuturi pentru finantarea cheltuielilor pentru ingrijiri medicale sau pentru studii universitare si postuniversitare si produse de economisire”, a precizat Roberto Broggini, directorul comercial al Bancii Italo Romena.

De asemenea, pentru segmentul intreprinderilor mici si mijlocii si cel al profesiilor liberale vor fi lansate linii de credit pentru investitii si pentru sustinerea activitatii curente, carduri de credit business si produse de economisire. „O alta linie de business pe care o propunem acestei categorii de clientela este aceea a leasing-ului de tip instrumental, auto si imobiliar, urmare a preluarii acestei ramuri de activitate de la Italo Romena Leasing”, a adaugat Roberto Broggini.

Banca va fi prezenta si in sectoarele agriculturii si al energiei regenerabile precum si in cel al fondurilor structurale, cu produse de cofinantare si servicii de consultanta, prin colaborarea cu companii specializate in realizarea unor astfel de proiecte.

„Printre prioritatile bancii pentru acest an se numara continuarea investitiilor in sisteme informatice, dupa schimbarea din 2011 a solutiei de core-banking si internet banking, precum si in cadrul activitatilor de supraveghere si control prin implementarea de aplicatii specifice in privinta activitatii de cunoastere a clientelei”, a declarat Gheorghe Muntean, directorul sucursalei Bucuresti.

Banca Italo Romena a fost infiintata in anul 1980, iar din anul 2000, face parte din Grupul Veneto Banca.

Din 2001, Banca Italo Romena si-a dezvoltat treptat reteaua teritoriala si portofoliul de clienti. Dintr-o banca orientata, la inceput, catre segmentul corporate, in special catre societatile italiene, aceasta s-a deschis, cu timpul, si catre societatile romanesti si catre segmentul retail.

Sediul central al Bancii Italo Romena se afla in Italia (provincia Treviso), iar in Romania aceasta opereaza prin Sucursala Bucuresti, a carei retea cuprinde 22 de agentii, dintre care 5 se afla in Bucuresti si 17 sunt situate in cele mai importante orase.