Un studiu dat de curand publicitatii de catre Twenga, unul dintre cele mai utilizate portaluri online din Marea Britanie, ofera o comparatie intre costurile rechizitelor in noul an scolar, in Franta, Germania si Anglia.
Astfel, Marea Britanie se situeaza pe primul loc in ceea ce priveste pretul rechizitelor pentru noul an scolar cu un total de peste 200 de euro (1.250 de lei). Pe locul 2 se situeaza Germania cu aproximativ 160 de euro (680 de lei), urmata de Franta, cu 120 de euro, adica aproximativ 500 de lei.
In cazul cumparaturilor de inceput de an facute la Billa Romania, pretul cosului care include aceleasi produse luate in considerare in studiu, atinge 400 – 500 de lei. „Sunt incluse in aceasta suma toate produsele de care poate avea nevoie un elev la inceput de an scolar, incluzand acuarele sau creioane colorate”, a declarat Filip Cristescu, COO Billa Romania.
Studiul a luat in considerare un cos de 16 produse standard necesare inceputului de scoala si a analizat preturile a peste 180.000 de produse, vandute atat online, cat si in magazine in cele trei tari incluse in studiu. Lista produselor considerate de cei de la Twenga a fi cele mai importante pentru inceputul noului an scolar include: stilouri, pixuri, creioane, radiere, caiete A4, penare, ghiozdane, rigle, seturi de geometrie sau de lucru manual.
Rewe International AG este liderul de piata in Austria pe sectorul de produse alimentare. La nivel international, grupul are un numar total de 65.692 angajati care lucreaza in aproximativ 3.600 de magazine. In anul 2008 cifra de afaceri a companiei a crescut la 10,93 miliarde de euro.
Rewe International AG are sediul central in Wiener Neudorf, sudul Austriei, si opereaza retelele Billa, Merkur, Penny, Bipa si Adeg precum si alte branduri proprii. Compania este de asemene activa pe piata de turism din Austria. In plus, Rewe International AG opereaza pe segmentul de supermarketuri in Italia si alte 7 tari din Europa Centrala si de Est: Bulgaria, Croatia, Republica Ceha, Romania, Russia, Slovacia si Ucraina.
Billa este prezenta pe piata din Romania din februarie 1999 cand a deschis primul supermarket din Bucuresti. In prezent, Billa opereaza 51 de magazine in cele mai importante orase din Romania si are peste 3.500 de angajati.