In cadrul acestui proces, intreaga arhitectura interioara a fost regandita, accentul cazand pe zona de fresh care s-a largit cu peste 70% in fiecare dintre cele doua magazine. Remodelarea a durat aproximativ 2 luni si jumatate pentru fiecare filiala, iar investitia totala se ridica la peste 3 milioane de euro.
„Am imbogatiti sortimentul de produse cu peste 1.000 de articole”, a declarat Filip Cristescu, directorul de operatiuni al Billa Romania.
Odata cu remodelarile au fost operate modificari si la impartirea spatiului interior al magazinelor, intr-o zona emotionala (zona de fresh) si o zona rationala (zona de dry food, axata in principal pe comunicarea de pret).
„Aproape 45% din cifra de afaceri a Billa Romania este reprezentata de vanzarea produselor proaspete. Prin aceste investitii, dar si prin largirea gamei de produse de acest tip, ne asteptam la o crestere generala a vanzarilor in perioada imediat urmatoare”, a adaugat Filip Cristescu.
O alta noutate in cele doua magazine remodelate o reprezinta vinoteca.
Billa Romania va continua in acest an seria remodelarilor pentru magazinele deja existente. Aceleasi imbunatatiri din filialele renovate vor fi implementate si in magazinele ce vor fi inaugurate.
Billa este prezenta pe piata din Romania din februarie 1999 cand a deschis primul supermarket din Bucuresti. In prezent, Billa opereaza 55 de magazine in cele mai importante orase din Romania.