Cele doua marci au beneficiat de o distributie extinsa si de o promovare mai puternica, se mai explica in raportul grupului Heineken.
Datorita cresterii vanzarilor in volum, profitul operational al Heineken Romania a crescut semnificativ, potrivit reprezentantilor grupului.
Vanzarile mai mari din Romania, Austria, Serbia, Germania si Belarus nu au putut insa compensa scaderile din Rusia, Polonia, Grecia, Ungaria, Croatia si Cehia.
Astfel, vanzarile Heineken din regiunea Europei Centrale si de Est au scazut cu 10% anul trecut, pana la 49,4 milioane hectolitri. Veniturile s-au comprimat insa cu 1,8%, pana 3,14 mld. euro.
La nivel de grup, veniturile Heineken au crescut anul trecut cu 9,7%, pana la 16,13 mld. euro, in timp ce profitul net a urcat cu 41%, pana la 1,4 mld. euro.
Pe piata locala, Heineken concureaza cu companii ca Ursus Breweries, Bergenbier si URBB.