- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Finante-Banci

Carpatica a afisat un profit brut de 11,96 mil. lei in primul semestru

14 Aug, 11:14 • adrian.mihaltianu
Banca Comerciala Carpatica (BCC) a inregistrat, in primul semestru din 2012, un profit brut de 11,96 milioane de lei, dupa ce in perioada similara a anului 2011, banca a consemnat o pierdere bruta de 8,39 milioane de lei.
Carpatica a afisat un profit brut de 11,96 mil. lei in primul semestru

Activele totale ale bancii au crescut cu 35,45% fata de finele anului trecut, de la 3.87 miliarde de lei la 5.24 miliarde de lei la 30 iunie 2012.

Activitatea de creditare si-a continuat cresterea inceputa in anul 2011. Astfel, in primul semestru 2012 creditele noi acordate persoanelor fizice au avansat cu 51,5% fata de perioada similara a anului precedent, de la 23,52 milioane de lei, la 35,64 milioane de lei, iar cele acordate persoanelor juridice de la 122,8 milioane de lei la 30.06.2011, la 270,4 milioane de lei la 30.06.2012, respectiv cu 120%.

Soldul net al creditelor a crescut cu 9% fata de sfarsitul anului 2011, de la 1,06 miliarde de lei la 1,157 miliarde de lei.

Depozitele clientelei nebancare au cunoscut o crestere cu 1,8% comparativ cu 31 decembrie 2011, de la 2,17 miliarde de lei, la 2.21 miliarde de lei.  

La 30 iunie 2012, solvabilitatea bancii se situa la 11,25%, iar raportul credite acordate /depozite atrase avea valoarea de 0,588.

Incepand cu 1 ianuarie 2012, Banca Comerciala Carpatica intocmeste situatiile financiare conform Standardelor Internationale de Raportare Financiara (IFRS).

La 30 iunie 2012 banca avea un numar de 152 unitati din care: 57 de sucursale, 79 agentii si 16 puncte de lucru. De asemenea, functionau 232 ATM-uri si 33 ASV-uri. 

Banca Comerciala Carpatica este o institutie financiara cu capital social majoritar romanesc. Principalul actionar este omul de afaceri Ilie Carbulea, care detine 41,28% din actiuni.

BCC a fost infiintata la Sibiu in data de 15 iulie 1999. Produsele si serviciile financiare oferite de banca sunt adresate clientilor persoane fizice, IMM-uri si corporatii.