- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro

Carrefour vrea ca marcile proprii sa-i acopere 20% din vanzari in 2 ani

17 Sep, 13:02 • traian.badulescu
Carrefour Romania vrea ca o pondere de 20% din totalul vanzarilor sa fie generata de marcile proprii, in 2 ani, a declarat joi reprezentanti ai companiei cu ocazia lansarii marcii proprii Carrefour.
Carrefour vrea ca marcile proprii sa-i acopere 20% din vanzari in 2 ani

Gama de produse sub marca Carrefour cuprinde in prezent 1.200 de articole, iar in urmatorii 2 ani, aceasta este estimata sa ajunga la 3.500-4.000 de articole.

Din cele 1.200 de produse, 500 sunt realizate de furnizori romani, restul fiind importate.

In prezent, produsele marca proprie, inclusiv No. 1 si Tex, genereaza 6% din vanzarile retailerului francez in Romania, fata de nivelul de 4-5% de anul trecut.

Pentru produsele marca Carrefour, compania lucreaza cu furnizori precum Farmec Cluj-Napoca, Vascar Vaslui, Danone, European Drinks si Orkla.