Profitul operational (EBIT) a crescut cu 73 procente, de la 290 milioane de euro la 501 milioane de euro. Rezultatul a fost determinat, in primul rand, de cresterea semnificativa a castigurilor diviziei Adezivi Tehnologii. Profitul operational ajustat a crescut cu 27%, la 517 milioane de euro.
In trimestrul trei, Henkel a raportat vanzari de 3,961 miliarde de euro, in urcare cu 13,7% fata de perioada similara a anului trecut. Dupa ajustarea in functie de cursul valutar, vanzarile au crescut cu 6,4 procente. Rezultatul a fost determinat de performanta tuturor diviziilor.
Astfel, divizia Detergenti & Produse pentru ingrijirea locuintei a raportat o crestere de 3,4%, divizia Produse Cosmetice/de Toaleta o crestere de 4,6%, iar divizia Adezivi Tehnologii a raportat o crestere de 9,7%.
In primele noua luni ale anului 2010, Henkel a raportat un profit net aproape dublu, de 889 milioane de euro, fata de 451 milioane de euro.
Profitul operational (EBIT) s-a majorat cu 70,9%, de la 787 milioane de euro la 1,344 miliarde de euro.
In intervalul ianuarie-septembrie, grupul a afisat o crestere a vanzarilor fata de perioada similara a anului precedent de 11,1 procente pana la 11,363 miliarde de euro.