Editura Publica
Colectia: Internet
Pret 49 lei
Titlu original: Losing My Virginity. Autobiography
Cartea intr-un minut:
Lectia Google este sa iesi in intampinarea oamenilor, nu sa astepti sa te caute ei.
Cronica DailyBusiness.ro
Google a facut posibila aparitia unui nou tip de client, cel care detine controlul. In viitor, companiile vor prospera daca vor intelege ca este necesar sa le cedeze controlul clientilor lor.
Marile companii ar trebui sa citeasca blogurile. Bloggerii reprezinta piata, consumatorii, clientii si ei ofera informatia gratis. In acelasi timp, ar trebui sa-si creeze un blog.
Pe acest blog ar trebui sa fie prezentate deschis si direct problemele care apar si solutiile lor. Masura aceasta ar arata foarte clar orientarea companiei catre client.
Linkul schimba structura industriilor. Companiile ar trebui sa faca ceea ce stiu mai bine si sa foloseasca linkuri pentru toate celelalte lucruri. Ca sa reziste, ziarele ar trebui sa creeze stiri cu valoare de unicat si sa trimita cititorii la diverse informatii prin intermediul linkurilor.
Producatorii trebuie sa publice linkuri catre clienti care vorbesc despre produsele lor. Linkul obliga la specializare.
[quote=]A scrie pe un blog inseamna ca esti deschis si ca nu iti este frica sa vorbesti direct cu clientii[/quote]
Google a abordat o politica a deschiderii si acum are o retea de publicitate atat de puternica incat este net superioara canalelor media si industriei publicitatii.
Majoritatea companiilor gandesc centralizat de la inceputurile productiei de masa. Companiile isi determina clientii sa vina catre ele. Dar nu si Google, care gandeste distributiv. Google vine catre clienti de fiecare data cand are ocazia si in orice fel poate.
Daca nu poti fi cautat, nu vei fi gasit. Site-ul companiei ar trebui sa contina raspunsuri la orice intrebare, fiecare pe o pagina simpla si clara, astfel incat Google sa o poata gasi si sa se descurce in cateva secunde.
Economia de scara trebuie sa concureze cu economia companiilor mici. Costurile de intretinere se micsoreaza in cazul unei afaceri pe Internet.
Apar tot mai multe posibilitati de a castiga bani pe cont propriu, loialitatea angajatului fata de angajator este in scadere.
Nu e nevoie sa lupti pentru un loc pe rafturile magazinelor, prin Internet poti vinde oricarei persoane in orice colt al lumii. Masa este inlocuita cu un agregat format din nise.