„Am incheiat un an dificil cu rezultate peste asteptari, in conditiile in care, in primele luni, obiectivul nostru de crestere era de 5%”, a declarat Mircea Turdean, director general Farmec Cluj-Napoca.
„Motorul cresterii au fost lansarile, sustinute de investitii in marketing si de o prezenta mai vizibila in principalele canale de distributie”, a explicat Turdean.
El a adaugat ca pentru acest an compania are in vedere consolidarea pozitiei pe piata si un avans al afacerilor de inca 5%.
„Intentionam, de asemenea, sa patrundem in retelele moderne de retail din afara tarii, primii pasi in aceasta directie fiind deja realizati anul trecut, prin intrarea pe piata din Ungaria”, a mai spus oficialul Farmec.
Conform datelor furnizate de compania de cercetari de piata Nielsen, in segmentul de ingrijire a fetei, Farmec este lider cantitativ in 2010, ca producator, cu o cota de piata de 26,2%, in timp ce valoric detine o cota de 20,64%. Pe acelasi segment, brandul Gerovital se mentine lider de piata cantitativ, inregistrand o cota de 16,10%, in crestere fata de anul 2009.
Laptele Doina ocupa in continuare primul loc in clasamentul demachiantelor din Romania, avand o cota cantitativa de 17,32%.
Rezultate bune au inregistrat si cremele de maini marca Farmec (lider de piata cantitativ), dar si tratamentele de par, care sunt lider valoric, cu o cota de 18,3%.
Marcile Nufar si Triumf raman liderii absoluti ai segmentelor detartranti si produse de curatenie pentru bucatarie, in volum si valoare.
Farmec SA Cluj-Napoca, cel mai mare producator roman de cosmetice, detine marci recunoscute international, printre care Gerovital, Aslavital si Farmec. Produsele Farmec sunt prezente in peste 30 de tari din intreaga lume, ca Japonia, Iran, Spania, Italia, Portugalia, Grecia, Ungaria, Slovacia, Republica Moldova, Cehia, Norvegia, Croatia, Thailanda, Liban, Iordania, Kuwait, EAU, Coreea de Sud, SUA.
Competitorii directi ai companiei sunt L’Oreal Paris, Beiersdorf, Unilever, Elmi Prodfarm, Johnson&Johnson.