Hipermarketul Cora este situat in centrul comercial Gold Plaza, pe o suprafata de 4.500 mp si are 300 de angajati.
Cora se lanseaza astfel cu un nou format de hipermarket pe piata locala, cu o suprafata de aproape doua ori mai mica fata de cele deschise deja in Romania.
„Acest magazin este primul pe care cora Romania il deschide in orase mai mici, cu o populatie sub 100.000 de locuitori. In acest moment, strategia noastra este de a deschide hipermarketuri Cora in orase precum Baia Mare, pe suprafete similare celei de la Gold Plaza. In acest sens, vom inaugura anul viitor inca trei hipermarketuri Cora, cate unul la Constanta, Drobeta Turnu Severin si Arad„, a declarat Philippe Lejeune, director general Cora Romania.
O noutate pe care Cora Romania a lansat-o odata cu inaugurarea magazinului de la Baia Mare este un serviciu de comenzi on-line de electronice si electrocasnice. Serviciul poate fi accesat pe portalul www.coradigital.ro si va fi disponibil pentru moment numai pentru clientii din Baia Mare.
Avand in vedere ca hipermarketul din Baia Mare este mai mic ca si suprafata de vanzare fata de alte magazine Cora, sortimentul de produse electronice si electrocasnice este redus. Pentru a completa gama, clientii vor avea posibilitatea de a rezerva on-line produse prezente in catalogul national de promotii si care nu sunt disponibile la raft in Baia Mare.
Cora Baia Mare este al doilea magazin deschis de Cora Romania anul acesta, dupa hipermarketul din centrul comercial Sun Plaza din Bucuresti.
Cora, marca a grupului Louis Delhaize, este unul dintre cele mai puternice branduri de retail din Europa. Grupul francez este prezent pe piata din Romania din anul 2003.