- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro

Danone ataca noi segmente de piata in Romania, cu doua produse

11 Jun, 14:58 • traian.badulescu
Danone a intrat pe piata bauturilor necarbonatate proaspete, lansand in premiera in Romania brand-ul Danfruit, si pe segmentul branzeturilor cu Activia Branzica Fina, au anuntat miercuri reprezentantii companiei.
Danone ataca noi segmente de piata in Romania, cu doua produse

Danfruit este un nectar de fructe cu antioxidanti, pe care grupul Danone il produce in prezent doar in Romania, de unde urmeaza sa fie exportat in tarile din regiune, potrivit oficialilor companiei.

„Prin lansarea in premiera a nectarului Danfruit, vom fi prezenti pe un nou segment de piata, acela al bauturilor din fructe”, a declarat Jacques Ponty, directorul general Danone Romania, care este si initiatorul noului produs.

Spre deosebire de celelalte bauturi racoritoare necarbonatate de fructe, cu termene de valabilitate mai mari, Danfruit trebuie pastrat la rece si consumat in termen de maximum 45 de zile.

Ponty a mentionat ca Danone nu are nicio limita in ceea ce priveste productia Danfruit, in cazul in care produsul se dovedeste a fi un succes. El apreciaza ca in 6 luni va aparea un nou jucator pe acest segment al sucurilor necarbonatate ce trebuie pastrate la temperaturi scazute.

Intrebat ce cota de piata estimeaza pe piata totala a sucurilor necarbonatate, Ponty nu a facut nicio precizare in aces sens.

Activia Branzica Fina, celalalt produs lansat de Danone in Romania, este jumatate iaurt, jumatate branza proaspata si este disponibil in trei variante, cu capsuni, visine si caise.

Oficialii Danone estimeaza ca vanzarile Activia vor creste cu 15-20%, datorita lansarii noului produs.

Totodata, cota de piata a Activia pe piata iaurturilor, care a fost de 14% in primele 5 luni ale anului, ar putea creste la 16-17% in urmatoarele 6-7 luni, datorita noului produs, a declarat pentru DailyBusiness un oficial al companiei.

Activia Branzica Fina este produsa in Polonia, de unde Danone Romania importa si lactatele de sub brand-ul Danonino.

Jaques Ponty a estimat ca produsele din importuri genereaza circa 10% din vanzarile Danone in Romania, in vreme ce restul de 90% se realizeaza din productia interna.

De asemenea, Ponty a mentionat ca peste 5% din productia grupului din fabrica de la Bucuresti se exporta in tari ca Serbia, Croatia, Moldova si, mai nou, Bulgaria.

Danone Romania face parte din grupul Danone, prezent in 120 de tari, care detine primul loc in industria lactatelor proaspete si locul 2 in lume in domeniul apelor minerale imbuteliate, potrivit estimarilor proprii.

Danone Romania a raportat anul trecut o cifra de afaceri in crestere cu peste 20%, in vreme ce vanzarile grupului au depasit 15 miliarde euro.

Principalele brand-uri din portofoliul Danone Romania sunt Activia, Danonino, Actimel, Nutriday, Frutmania, Cremoso, Danette, Casa Buna si gama traditionala Danone Sana, Danone Smantana si Danone Lapte Proaspat.