De asemenea, profitul net al Danone a crescut anul trecut cu 14%, pana al 1,66 mld. euro.
„Vanzarile noastre au crescut cu peste 6% in 2010 si s-au majorat de la un trimestru la altul, atat in termeni de volum cat si de valoare, ceea ce a dus la contributii pozitive in a doua jumatate a anului. Toate diviziile si regiunile noastre au inregistrat castiguri. Marja operationala a fost in continuare ridicata, iar fluxul liber de numerar a crescut cu 20%, intr-un an in care preturile la materiile prime s-au majorat considerabil”, a spus Franck Riboud, presedintele grupului .
„Economiile emergente reprezinta acum jumatate din activitatea noastra. Ca urmare a asocierii tip joint-venture intre Danone si Unimilk incepand cu 1 decembrie 2010, Rusia a devenit cea de-a doua mare piata nationala a noastra, alaturi de Franta”, a adaugat seful Danone.
Grupul este prezent si pe piata locala, unde a inregistrat in 2009 vanzari de 435 mil. lei (102 mil. euro), potrivit celor mai recente date disponibile.