Cu o suprafata de vanzare de circa 16.000 mp si 400 de locuri de parcare, acesta pune la dispozitia clientilor peste 45.000 de produse.
Astfel, in oferta Dedeman, clujenii vor regasi materiale de baza in constructii, gresie si faianta, instalatii termice, instalatii sanitare, instalatii electrice, mobila, decoratiuni interioare, electrocasnice si electronice, utilaje, scule si accesorii, produse pentru gradina.
Echipa Dedeman Cluj insumeaza aproximativ 230 de angajati, consultanti vanzari, referenti relatii clienti, casieri, receptioneri marfa, soferi si personal administrativ.
„Rezultatele financiare de anul trecut si semnele evidente de oprire a recesiunii economice ne incurajeaza sa ne pastram ritmul de extindere, conditionati fiind doar de obtinerea la timp a autorizatiilor necesare constructiei magazinelor”, a declarat Dragos Paval, presedintele Dedeman.
Prin deschiderea magazinului din Cluj-Napoca, ce va fi urmata, in luna aprilie, de inaugurarea unui nou centru comercial, Dedeman contureaza strategia de crestere cu 10% a cifrei de afaceri fata de anul 2010.
Anul trecut, obiectivul de crestere a cifrei de afaceri cu 15% fata de 2009 a fost realizat odata cu inagurarea a 5 noi magazine, au spus reprezentantii companiei.
Dedeman isi doreste sa urmeze acest trend ascendent prin dezvoltarea retelei cu 4-5 magazine pe an, intentionand ca, pana in 2015, sa atinga un numar de 40 de unitati.
Reteaua Dedeman numara 22 magazine, doua centre logistice si are un parc auto propriu. Suprafata de vanzare insumeaza 216.000 mp, in vreme ce numarul total al angajatilor se ridica la 4.300 de persoane.
Pe piata locala de bricolaj mai activeaza companii ca Praktiker, Bricostore, Baumax, Obi, Mr. Bricolage, Ambient si Hornbach.