- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro

Dedeman: Piata locala de bricolaj va fi acoperita geografic pana in 2015

25 Sep, 00:01 • traian.badulescu
Piata de bricolaj DIY (do-it-yourself) va inregistra o saturare din punct de vedere al acoperirii geografice pana in anul 2015, a declarat pentru DailyBusiness.ro Dragos Paval, presedintele Dedeman Bacau, unul dintre liderii pietei de profil.
Dedeman: Piata locala de bricolaj va fi acoperita geografic pana in 2015

Paval considera ca dezvoltarea retelei Dedeman pana la un numar de 30 magazine (de la 12 magazine in prezent – n.r.) in urmatorii 4-5 ani este suficienta pentru a acoperi intreaga tara.

Oficialul Dedeman a mai spus ca noua zona vizata in vederea extinderii de magazine este vestul tarii.

„Fiind acoperite zonele de est si sud-est, dezvoltarea la nivel national a diviziei de retail cu materiale de constructii si pentru amenajari interioare vizeaza zona de vest a tarii”, a precizat Paval.

Retailerul de bricolaj, cu sediul in Bacau, a suplimentat cu 12 milioane euro bugetul de investitii alocat pentru acest an, pana la 47 milioane euro.

Bugetul de investitii pentru acest an a fost alocat pentru achizitionarea de terenuri (20 milioane euro), restul fiind destinat deschiderii magazinelor din Constanta si Botosani precum si construirii magazinelor din Bucuresti, Buzau si a noului sediu administrativ din Bacau.

Dragos Paval a precizat pentru DailyBusiness.ro ca magazinul Dedeman Bucuresti va fi deschis in partea de sud a Capitalei, la inceputul anului viitor, in conditiile in care vremea va fi favorabila executarii lucrarilor.

„Pe termen lung, planurile de dezvoltare ale companiei prevad extinderea la nivel national a diviziei de retail materiale de constructii si pentru amenajari interioare, nefiind luata in calcul, deocamdata, iesirea in afara garnitelor tarii”, a mai spus Dragos Paval.

Cifra de afaceri cu 25% mai mare in S1, peste asteptari

La inceputul acestui an, Dedeman si-a propus cresterea cifrei de afaceri cu 15% fata de cea a anului trecut. La finele primului semestru s-a constatat ca estimarile facute la inceputul anului au fost depasite, sustine Paval.

Astfel, in primul semestru al acestui an s-a inregistrat o crestere cu 25% a cifrei de afaceri fata de aceeasi perioada a anului trecut, a precizat presedintele Dedeman.

„Alinierea obiectivelor promotionale la obiectivele generale ale firmei precum si concordanta acestora cu celelalte obiective specifice ale mixului de marketing au condus la obtinerea acestui rezultat pozitiv”, a spus Dragos Paval.

Dedeman SRL a realizat anul trecut o cifra de afaceri de 184 milioane euro, in crestere cu 64% fata de anul 2006.

Paval a mai spus ca si in acest an compania intentioneaza sa ramanem pe primele trei locuri pe piata locala de bricolaj.

Pe piata locala de bricolaj mai sunt prezente companii ca Praktiker, Bricostore, Mr. Bricolage, Arabesque, Hornbach, bauMax si Obi.