Incepand cu luna decembrie a acestui an, compania a dezvoltat o noua linie de business – importul si distributia de jucarii.
Primul brand distribuit este Mighty World (Canada), jucarii care stimuleaza si dezvolta creativitatea si imaginatia copiilor prin incurajarea acestora, de a experimenta si de a explora propria lor lume de joc, potrivit reprezentantilor companiei.
„Estimam ca pana la sfaritul anului viitor o sa detinem un market share de 5% din piata de distributie de jucarii, sa ajungem in scurt timp unul dintre principalii distribuitori din Romania asa cum suntem deja pe piata de telecom si tobacco”, a declarat Loredana Barbu, business development director Pamimai Distribution.
Compania cu capital 100% romanesc a fost fondata in anul 2000, avand ca si activitate distributia nationala de produse telecom si tigari.
In cei 10 ani de activitate a dezvoltat parteneriate directe de distributie cu operatorii de telefonie mobila pentru prepay: Orange, Vodafone si Cosmote precum si parteneriate de distributie exclusiva JTI Romania in 7 judete si BAT national.
Cu un portofoliu de peste 12.000 clienti si peste 160 de angajati, Pamimai Distribution a realizat in 2009 o cifra de afaceri de 48 milioane euro si estimeaza o crestere de 20% pentru 2010.