Evolutia preconizata a afacerii in 2011 se datoreaza strategiei aplicate de companie, bazata pe cercetare si crearea de produse de foarte buna calitate, testate direct in santiere de catre aplicatori, dar si pe cresterea semnificativa a fortei de vanzari si a eforturilor de distributie.
Cresterea veniturilor companiei a fost sustinuta de evolutia pozitiva a vanzarilor de adezivi, de lansarea gamei de vopsele si tencuieli, dar si de majorarea preturilor profilelor metalice.
In 2010 a crescut ponderea vanzarilor de adezivi in totalul cifrei de afaceri, astfel ca in prezent peste o treime din vanzarile Duraziv se datoreaza acestui tip de produse.
O cota importanta o detin si profilele metalice, in vreme ce vanzarile de vopsele si tencuieli decorative, initiate in urma cu numai cateva luni, genereaza 5% din cifra de afaceri, cu estimari de crestere a ponderii in 2011.
In ceea ce priveste segmentul de adezivi, cea mai mare pondere in vanzari au detinut-o adezivii de polistiren, reprezentand 60% din vanzarile totale pe segment.
Duraziv este o companie activa pe piata de materiale de constructii inca din anul 2003, cand a fost infiintata sub denumirea initiala de Bau Profil de catre antreprenorii Daniel si Irina Guzu. Compania produce materiale de constructii din categoria adezivi, profile metalice, vopsele, produse pentru finisari interioare si exterioare, sisteme complete de termoizolare si hidroizolare.
Divizia producatoare de adezivi s-a lansat in urma unei investitii de peste 7 mil. euro intr-o fabrica moderna, cu o capacitate de productie de 200.000 de tone pe an, situata in Popesti Leordeni. Fabrica este dotata si cu un laborator propriu, echipat la standarde europene, unde sunt testate toate produsele. In 2010 compania a raportat o cifra de afaceri de 13,5 milioane de euro, in crestere cu 50% comparativ cu anul precedent.