Sergey Slipchenko, in varsta de 40 de ani, a fost numit la conducerea companiei incepand cu 1 decembrie pentru o perioada nelimitata, potrivit unei decizii AGA publicate in Monitorul Oficial pe 31 decembrie.
Anterior, Slipchenko a fost director de marketing al diviziei Philip Morris din Rusia si Belarus timp de peste 3 ani.
Slipchenko lucreaza in cadrul companiei Philip Morris inca din 1994, cand a fost angajat ca merchandiser, potrivit profilului sau de pe LinkedIn.
Treptat a avansat in functii precum director regional de vanzari si director de marketing in cadrul filialelor Philip Morris din Rusia si Ucraina.
In perioada 1988-1993 a urmat cursurile de jurnalism ale Universitatii Lomonosov din Moscova, iar in 2002 a finalizat un program de MBA.
Roman Yazbeck, aflat la conducerea Philip Morris din Romania de aproape 1 an, a fost promovat ca vicepresedinte al diviziei din Rusia.
Cifra de afaceri a producatorului Philip Morris Romania SRL a fost in 2009 de 159 mil. lei (37,5 mil. euro), in vreme ce profitul net a fost de 15,3 mil. lei (3,6 mil. euro), potrivit datelor de la Ministerul Finantelor.
Conform aceleasi surse, firma de distributie Philip Morris Trading SRL a realizat in 2009 o cifra de afaceri de aproape 2,2 mld. lei (519 mil. euro), in vreme ce profitul net a fost de 79,4 mil. lei (19 mil. euro).
Pe piata locala de profil, Philip Morris concureaza cu companii precum British American Tobacco (BAT) si Japan Tobacco International (JTI). Printre marcile produse de Philip Morris se numara Marlboro, Parliament si L&M.