Organizatia a valorificat anul trecut 331.700 tone de deseuri, adica 53,7% din cantitatea de ambalaje puse pe piata de companiile afiliate sistemului (617.100 tone).
Obiectivul legal de valorificare impus de legislatie este de 48%.
Cresterea reciclarilor pe segmentul deseurilor provenite de la companii se datoreaza investitiilor in colectarea selectiva a deseurilor de ambalaje, care in 2010 s-au ridicat la 7 milioane de euro.
De asemenea, Eco-Rom a investit si in infrastructura de colectare selectiva a deseurilor populatiei. Potrivit presedintelui Eco-Rom Ambalaje, Mugurel Radulescu, compania a extins sistemul de colectare selectiva la 150 de localitati, marind numarul beneficiarilor de la 3 la peste 4 milioane de persoane.
In 2011, Eco-Rom Ambalaje si-a propus extinderea infrastructurii de colectare selectiva si cresterea numarului locuitorilor conectati la sistem, pana la un procent de 25% din populatia Romaniei.
Eco-Rom Ambalaje este o organizatie infiintata la sfarsitul anului 2003, de un grup de companii care activeaza in Romania si care au luat initiativa implementarii unui sistem de colectare selectiva a deseurilor de ambalaje provenind atat de la agentii economici, cat si de la populatie.
Membrii fondatori sunt Argus, Ball Packaging Europe, Chipita Romania, Coca-Cola HBC Romania, Heineken, Mars Romania, Munplast, Pepsi Americas, Romaqua Group Borsec, Tetrapak, Unilever, Titan.
La sfarsitul anului 2010, organizatia a ajuns la un numar de 1.810 de companii afiliate.