Rezultatele inregistrate in 2010 se datoreaza, printre altele, redresarii pietelor de automobile, stimulate prin programe guvernamentale.
Realizand 77% din cresterea sa in afara Frantei, Gefco isi confirma strategia de a acorda prioritate dezvoltarii internationale in zonele geografice cu crestere rapida: +63% in America de Sud, +38% in
Europa Centrala si de Est si +41% in tarile din Maghreb si in China.
Gefco are ca obiectiv deschiderea a doua filiale pe an. In 2010, grupul Gefco si-a stabilit prezenta in Bulgaria si Kazahstan.
In 2011, Gefco isi va continua strategia de dezvoltare internationala
in Europa Centrala si de Est si mai ales in Asia, prin consolidarea activitatilor sale din China, unde este reprezentata in prezent de trei entitati, si prin stabilirea unei prezente in India.
Obiectivul grupului Gefco pentru 2015 este o cifra de afaceri de 5,2 miliarde de euro.
Grupul este prezent in 150 de tari din lume si are peste 9.400 de angajati.