- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro

GfK Romania isi extinde activitatea in Moldova

30 Jan, 11:11 • adrian.mihaltianu
Compania de cercetare de piata GfK Romania a anuntat miercuri ca isi extinde activitatea in Moldova, oferind servicii de cercetare si consultanta de marketing.
GfK Romania isi extinde activitatea in Moldova

GfK Romania a inceput sa exploreze
aceasta noua piata inca din 2010 si a derulat deja proiecte de
cercetare pentru clienti din mai multe sectoare: telecom,
financiar-bancar si FMCG.

De la inceputul
prezentei pe piata din Moldova, GfK Romania a stabilit un parteneriat
solid cu Civis Moldova, unul dintre cei mai de incredere furnizori de
servicii de culegere de date din Moldova. Civis, membru ESOMAR, are
15 ani de experienta de cercetare de piata. Compania ofera servicii
complete de PAPI (interviuri pe hartie), CAPI (interviuri pe
computer) si CATI (interviuri telefonice), implementand studii
reprezentative la nivel national pe esantioane mari, cu un control
strict al calitatii culegerii datelor.

„Am decis sa ne extindem
activitatea in Moldova mai intai datorita afinitatilor noastre
culturale, dar si pentru ca am descoperit oportunitati de afaceri
importante. Multe dintre companiile multinationale si-au deschis deja
filiale in Moldova si aveau nevoie de un partener de cercetare”,
a declarat Andi Dumitrescu, director general GfK Romania.

In februarie 2013, GfK Romania lanseaza
pe piata din Moldova cel de-al doilea val al studiului sindicalizat
FMDS (Financial Markets Data System), un punct de referinta pentru
sistemul bancar.

Prezenta pe piata locala din 1992, GfK
Romania a avut o cifra de afaceri de aproape 11 milioane euro in
2011. Activitatile GfK Romania sunt structurate in doua sectoare:
consumer choices (informatii despre vanzarile din retail a bunurilor
de consum tehnologice si date despre consumul media) si consumer
experiences (specializat in probleme de marketing operational si
strategic in practic toate industriile si pietele).