Agricover Food se adreseaza atat fermele zootehnice medii si mari care au potential, cat si procesatorii de profil.
„Business-ul diviziei este concentrat pe partea de comert – cu animale vii si cu carne, iar divizia dezvolta parteneriate prin care in prezent foloseste capacitatile de preluare si abatorizare ale tertilor. Analizam insa oportunitatile existente pentru investitiile in capacitati de productie, iar in masura in care vom identifica activele potrivite, vom recurge la investitii in urmatorii 2 ani”, a precizat Robert Arsene, directorul general al grupului Agricover.
Agricover Food va folosi sinergiile de grup, cum ar fi finantarea achizitiei de animale de catre fermieri prin Agricover Credit IFN, furnizarea de cereale si furaje – prin divizia Agricover Cereale – pentru cresterea de animale, servicii logistice prin preluarea si prelucrarea animalelor vii etc.
Ca si obiective de business, diviziile noi din segmentul zootehnic sunt inca „minoritare” in cifra de afaceri a grupului. Astfel, divizia lansata anul trecut – Agricover Vet – va contribui in acest an cu circa 2% la cifra de afaceri a grupului, iar Agricover Food cu aproximativ 3%.
Avand aproximativ 600 de angajati, Grupul Agricover este structurat pe 11 divizii si companii: Agricover Distributie, Agricover Cereale, Agricover Samanta, Agricover Silozuri, Agricover Logistica, Agricover Credit IFN, Agricover Vet , Agricover Energie, Agricover Bulgaria, AgroAdvice si Agricover Food.